fredag 23 oktober 2009

Fredag

Å då är det inte vilken fredag som helst. Utan det är fredagen då första kvällen på Hudikmaran är. Tänk att den är här nu. Känns liksom overkligt idag. Jag gillar inte denna mara egentligen.. men i helgen är det något speciellt. Så som i Ö-Vik, allt runtom som man längtat efter. Träffa massa underbara människor långt bortifrån och även de människor man ändå träffat rätt mycket nu under sommaren. Massor av mys, det ska min helg innehålla. Å som ni redan vet så älskar jag MYS=)

I söndags kom jag på att det faktiskt är maran till helgen. Då började jag hitta en längtande känsla där inom mig. Som under hela veckan bara förstärkts, som igår var den nästan outhärdlig. Så i morse när jag slog upp ögonen och insåg att det var fredag... så var fredagen här ju. Men jag har fortfarande inte fattat att vi ska dansa ikväll. Mysa mellan 19-02. Men under dagen kanske jag oxå vaknar.

Nu ska vi göra klart förberedelserna till helgen, mor och dotter mys. Snart kommer Mimmi oxå, då börjar laddningen=) Sen familjemiddag när Gunnar kommer hem. Det står en vindunk på bänken oxå.. Hmm. ;)


Förberedelser inför en kväll på Ö-vik
Snart ska vi dansa Åsa!!!


2 kommentarer:

Lars-Erik sa...

Ler och anar ögon som lyser, likt på ett barn en julaftonsmorgon. =)

Tittade på bilden, som jag ju sett förr, men är kanske lite trött idag. Jag var på väg att kommentera att den är spegelvänd...men en sådan kommentar hade inte visat på någon större iakttagelseförmåga va? Så jag låter bli...*fniss*

åsa sa...

Det kan du ge dig på! :P