fredag 2 oktober 2009

Bio


Min torsdagskväll tillbringades i Hudik med trevligt sällskap. Först avnjöt vi en varsin Pizza på Kebab House. Sen begav vi oss mot Hudiksvalls Biograf. Det var Flickan som lekte med elden som lockade oss dit.
Vi blev riktigt betagen av filmen på en gång! Sen liksom blev man sådär klistrad, så de drygt 2 timmar som filmen var gick väldigt fort tyckte jag. Älskar svenska filmer och dessutom triller's *love it*
Flickan som lekte med elden innehöll bland annat mycket känslorelationer, blod och makt, kärlek/hat och dessutom riktigt läckra sexcener.
Tack för att du drog med mig ut igår M! Det gjorde mig gott=) Trevligt sällskap, god mat och en riktigt bra bio. Fullkomligt lyckad torsdagskväll!!
På vägen hem igen åkte vi in till syster Mimmi i Hög och blev bjuden på kaffe. Tur de annars hade jag nog somnat innan vi hade kommit till Delsbo. Gott med kaffe... jag som är en inbiten kaffe-hatare... men det gamla verkar kunna lägga sig mer och mer bakom å tillhöra just det gamla förflutna nu...
Älskar dig Mimmi!
Pussar

Inga kommentarer: