måndag 12 oktober 2009

Boxarlinnen från JC

Kommentar från igår:
"Du och dina boxarlinnen!"

Dom är ju det bästa klädesplagg jag äger tror jag närmare bestämt, dom mest använda. Sliter ut dom, köper nya. Oftast svarta och vita men nu finns även ganska många andra färger oxå i garderoben av dom. När man köper så blir det alltid två då dom har ett erbjudande med bättre pris för 2.

Grunden till detta inlägg var att jag nyss kom på att dom första boxarlinnena jag ägde, fick jag av Sofie. Var säkert när jag fyllde eller nåt, då fick jag ett svart och ett vitt=) Sen var jag fast och är fortfarande efter så mååånga år! Tack söt för att du styrde in mig i boxarlinne-världen;)

Bilden hittade jag på nätet när jag sökte på JC boxarlinne



2 kommentarer:

Anna Nilsson sa...

Det är likadant för mig, använder de till allt :) Speciellt bra är de när man ska dansa, för de sitter så bra! :)

Sofie sa...

hihi varsågod :) ja dom är sköna och bra att ha under en stickad tröja nu till hösten med :) gillar dom från gina tricot mer för dom är lite längre. PUSS