tisdag 26 maj 2009

Tisdag = premiär på Nor!!

Jag jobbar... ovanligt! Började kl 20:00 igår och ska jobba till 15:30 imorgon, alltså två nätter på jobbet detta pass...

Det innebär att även iår missar jag premiären på Nor ikväll!! Det är mitt favvoband Blender som spelar även iår.. Ifjol var det exakt likadant, då jobbade jag oxå precis här på boendet när det var premiär och Blender på Nor. Jaja... det kommer bli många fler danser i sommar!

Var upp till Jättendal i fredags på premiären där. Då spelande Blender=) En väldigt trevlig kväll hade jag, men blev så trött så efter pausen blev det vila i bilen. Men det gjorde inte mycket för jag hade dansat hela tiden innan pausen och hade verkligen haft jätte trevligt!

Igår hjälpte jag min käre mor att flytta. Hon flyttade från staden i Hudik ut till Delsbo. Hennes nya lägenhet var jätte fin och området verkade verkligen mysigt!! En liten uteplats precis utanför i en liten skogsdunge, där kunde man grilla å ha det mysigt=) Tror det kommer bli riktigt fint där!

Nu ska jag återgå till arbetet=)

Kramar på er

2 kommentarer:

Anna Nilsson sa...

Typiskt att du missar i år igen! Men samtidigt så brukar det inte vara så jättemkt folk i början av säsongen heller, och det blir ju fler danser hela sommaren sen! Blender ska spela där en gång till senare i sommar såg jag, så du får åka dit då istället! :)

Sofie sa...

oj jag förstår inte hur du orkar jobba så mycket! :) bra med pengar iaf då :) blir du ledig något i sommar? PUSS