söndag 10 maj 2009

Söndag kväll!

Jag känner mig bara tom efter denna helg.. Mycket jobb.

Hade funderingar på att åka till min älskade syster ikväll. Tyvärr blev klockan så mycket innan jag kunde åka så jag blev hemma, ville tvätta och packa oxå tills jag ska iväg på jobbet imorgon. Man vill liksom ta det lite lugnt oxå innan man börjr ett 36 timmars pass..

Vi åt middag tillsammans alla här hemma ikväll. Hade en liten uppföljning på våra "att göra -listor". Vi har klarat det helt okej denna vecka, som varit den första med vårt nya system. Så nu ligger en ny lista i köket för nästa vecka. Känns riktigt bra att vi fått lite struktur här hemma! =)

Efter maten flyttade vi djuren ut på grönbete=) Dom skuttade å hoppade helt överlyckliga över att få ett nytt äventyr=) Dom är ju bara så underbart söta, våra småttings kalvar!!

Nej, nu ska jag fixa det sista innan jag ska lägga mig.
Läser förresten en bok nu som är jätte bra. -"Låt den rätte komma in". Den finns som film oxå, om jag kommer ihåg rätt.. ja, boken är mycket spännande iaf!

Kramar på er!

Inga kommentarer: