onsdag 27 maj 2009

Fy fan!!

Jag hatar verkligen katter som inte är rumsrena!!!! Om dom skiter inne, innan de blivit rumsren är en sak. Men en hankatt som är flera år och som alltid haft tillgång att få vara inne, men som varje gång det händer nåt nytt måste vara där å pissa! Jag HATAR det!!! Just nu ligger mina gardiner i tvättmaskinen... Städade mitt rum i söndags. Har sedan dess inte varit hemma på 2 dygn(jobbat), jag lämnade då min dörr öppen så hundarna kunde få sova uppe i deras trygga rum även fast jag inte var hemma. Jag har ALLTID dörren stängd annars! Så nu har han varit upp och pissat typ in sitt revir i mitt rum, på mina långa gardiner!!!! Vad jävla galen jag blir!! Å de är ju inte min katt heller... hade det varit de så hade han fått flyttat till katthimelen för längesen! ...eller var det katthelvetet...??!!

Tack!

3 kommentarer:

Anna sa...

Jag tycker vi ska ta ett beslut snart hur vi ska göra med honom egentligen. Det funkar ju inte som det är nu! Han är uppe hos oss och pissar nästan varje dag nu... Börjar tröttna rejält... Och han går ju absolut inte ihop med småkatterna heller...

Sofie sa...

usch vad jobbigt! :( det måste vara riktigt jobbigt om han springer och kissat överallt.. hoppas det löser sig till det bästa! pusss

Anna Nilsson sa...

Nej, jag förstår det. Man vill ju inte ta hem folk när man vet att det stinker kattpiss överallt...Och man vill ju gärna ha sina egna saker ifred. Det är ju inte säkert att lukten försvinner från dina gardiner fastän du tvättat dem, lukten brukar ju sitta i ändå! Så himla onödigt! Man kan ju inte ha honom kvar bara för att han är "så mysig". Jag tycker då inte det är mysigt med kattpiss och skit...