lördag 9 maj 2009

Helgen

Det blev en riktigt jobb helg för mig. Har varit på jobbet nu i 24 & 1/2 timmar å ska snart åka till ett av mina andra jobb för att fortsätta denna lördag.. Dessutom inte sovit typ nåt inatt.. Men de måste ju funka! Försöka hålla humöret på topp bara=)

Hade en liten plan på dans ikväll men efter denna natt så blir det mest troligt lugnt ikväll. Även idag missar jag födelsedagsfika hemma, typiskt! Hoppas det står en bit tårta i kylen när jag kommer hem=)

Min helg:
Fredag: Boboko 9,30 ----
Lördag: --- 10.00 sen Abbe å Hebbe 11.00 - 15.00
Söndag: Abbe å Hebbe 12.00 - 15.00
Måndag Boboko 9,30 ----
Tisdag: ---- 21.00

De ni=)
Hoppas ni får en trevlig helg med ledighet!

1 kommentar:

Anna Nilsson sa...

Jo, det är väl som vanligt egentligen :) Men man blir lite stressad ändå :) Djuren släpper vi nog ut imorgon...