måndag 18 maj 2009

Måndag igen...!!?

Nu ikväll har jag varit i Ljusdal på Kläppa. Vi har haft dans-tränings-avslutning(?!) där ikväll. Riktigt bra med kurs för Anna Mira, hon e kanon! Det var verkligen mycket folk som kommit dit tyvärr aldeles för mycket tjejer.. men det funkar ju ändå bra med ring-metoden så får alla tjejer dansa lika mycket. Så ikväll har man gått igenom en massa bra grunder som man kan fylla på och sen fylla ut dansen med, de gillar jag=)

Imorgon är det stäning som gäller i Järvsö. Jag och Mamma ska till ett bonn-hemmande å putsa fönster å städa av lite. Hoppas det blir uppehåll så de inte regnar en massa, för då är det inge skoj att putsa fönster. Vi var dit för en månad sen och verkligen vårstädade. Bestämde att vänta med fönstren tills han var klar med vårbruket - vilket han enligt planen ska vara som imorgon. Många fönster blir det att putsa....

Helgen bestod av två danskvällar. Hudik på lördagen till Shake och Gävle på söndagen till Blender. Lördagen var en riktigt mysig kväll. Lagomt lugnt med folk och inte alls trångt på golvet. Söndagen var vell sådär. För mycket folk = för trångt på dansgolvet, vilket jag inte gillar alls. Sen är det inte min grej att springa och jaga killar för att dansa och då blir jag lätt sittande.. därav tappar man danslusten. Så det blev en kort kväll då.

Nu ska jag sova iaf så man orkar alla dessa fönster imorgon...

Kramar å GoNatt

1 kommentar:

Anna Nilsson sa...

Ja, man kommer nog att sova riktigt bra därinne sen! Såg nu att jag hade haft riktigt många besökare idag, vet inte alls vart dom kommer ifrån :) Vi åkte tidigare ifrån träningen, kände inte för att trampa grundsteg, så vi åkte och hälsade på pappa istället :) Men det var kul att det var så mycket folk ändå. Men fler tjejer är det nästan alltid...