torsdag 17 april 2008

Veterinären

Nu har vi varit iväg till veterinären.
Vi fick en manlig som vi haft många gånger förr.
Var lite orolig innan eftersom inte Fiffi gillar män så mycket...
Men de gick verkligen jätte bra.
Även fast det gjorde jätte ont på henne när han undersökte henne.
Det är alla leder i hela kroppen hon har ont i.
Dessutom fruktansvärt ont!!!!
Hon fick antibiotika i 10 dagar och kortison.
Kortisonet skulle hon ha en stor dos först på 10 dagar sen halverad framåt, skulle höra av oss efter ca 2 veckor.
Då fick vi se hur länge vi skulle fortsätta med kortisonet.
Freja fick oxå vara med dit.
hon var hyper intresserad av allt!!!
Men verkligen en duktig liten tjej.
Hon ska få en spruta i höst så de är bra att hon får vara med och kolla hur det går till hos farbror doktorn.

Jag har målat badrummet en gång helt idag.
Ska nog måla två gånger till innan det är klart.
Det kommer bli jätte fint=)

Är så glad att min Mimmi är hemma med mig!!
Saknar henne!!
Hon är oxå dålig...
alla är dålig runt mig nu tror jag.
Krya på dig gumman!!

Hugs & Kisses

Inga kommentarer: