torsdag 3 april 2008

Torsdag.

Vilken dag...
Skulle ha en begravninga idag.
Ställde iordning allt så allt var klart. Jag och prästen stod och väntade på anhöriga bara, sen skulle vi sätta igång.
Vi väntade... och väntade... tills en minut i 10 (begravningen skulle börja kl 10)
Då gick prästen och ringde dom anhöriga....
Dom var på jobbet.
Påstod att begravningen skulle vara imorgon samma plats och tid...
Men så var det inte.
Sen har det varit ett j__la strul hela dagen. Dom har skyllt på oss men de var dom som hade fel... Tråkigt och jobbigt för alla parter.
En mycket jobbig dag men det fixade sig innan vi åkte hem (det blev en lååång dag).
Det blir begravning imorgon så som dom hade planerat. Ena annan präst och lite ändringar.
Så nu ska jag ha en begravning imorgon istället... hoppas det går bättre.

Var till min praktik plats idag och kollade läget.
Ska börja på måndag. Verkade helt okej!
Ska bli spännande att praktisera inom psykiatrin.

Jag skriver på min nya dator nu=) weee!!!
Köpte en bärbar igår och nu är det mesta installerat, så skönt med trådlöst internet!

Längtar till helgen. Hoppas verkligen på bra väder för då ska vi vara här ute i Järvsö och dona lite.Var ute en timme nu direkt när vi kom hem, innan det blev mörkt. Man hinner mycket på en timme.
Måste plugga i helgen oxå eftersom det gick bort mycket tid idag och hade planerat en heldag med böckerna hemma imorgon.... men men...

Freja är så himla duktig (måste skryta lite;) )
Hon älskar att träna lydnad och lär sig så snabbt!!!
Kanon duktig!!! Så när hon tycker det är kul tycker ju vi att det blir ännu roligare=)
Hade planerat försökt åkt ner till store brorsan Tykis i vår.
Tror de skulle vara bra social träning att åka tåg till Gävle en dag för henne.
Måtte det finnas lite tid över snart så vi kan göra det. Ser fram emot de så himla mycket!!!

Nu ska ja kika på blocket lite efter fälgar till Syss's bil....

Kramar på er!!!
Se Y'a=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt med en ny dator, jag tänkte oxå köpa en bärbar såsmåningom. hur mycket betalade du för din? Härligt att höra att du har planer att komma ner till oss :) Låter toppen tycker jag :D TRevlig helg gumman!! PUSS

Anna Nilsson sa...

Jobbigt när det strular sådär! Tur att det löste sig iallafall!

Vart ska du ha din praktik då?