söndag 13 april 2008

Vad vore en kväll på slottet...

Jag hade en jätte trevlig kväll igår.
En underbar danskväll uppe i Sundsvall.
Så himla roligt att få träffa alla underbara människor från hela Sveriges alla hörn.
Helt otroligt att det samlas så många på samma ställe från så många olika ställen.
Tänk om man skulle lägga ihop alla gemensamma mil dessa vi dansare åkt igår...
Undra hur många nollor det skulle bli...

Jag hade det jätte trevligt.
Boogart gjorde en spelning i år och den var ja på igår...
Nonstop dans med Shake och Boogart.
Riktig nostalgidans blev det till Boogart...
många år sedan man dansade till dom.

Ser fram emot lördag och folkan i Hudik.
Då kommer jag få träffa flera godingar som jag träffade igår.
Då spelar Slipz, dom är kanon bra.
Trenden har blivit att bära slips när Slipz spelar ;)
Lite läckert!

Nu ska jag måla i badrummet=)

Hoppas ni haft en mysig helg!
Puss å Kram

Inga kommentarer: