torsdag 17 april 2008

Veterinären... =(

Idag ska vi iväg till djurdoktorn... Jo, veterinären...
jag är orolig...
först för att det är något allvarligt med min älskade Fiffi...
så allvarligt att det inget finns att göra för henne...
mardröm!!!
Sen för det stora hål som kommer infinna sig på mitt bankkonto...
det finns inte många kulor där nu.. innan vi ska åka...
hur kommer de se ut efter då....
Mimmi kommer hem senare så hon ska följa med mig.
Känns skönt!
Jag är hemma från praktiken idag då, har redan gjort mina timmar den här veckan.
Fast igår var de tur att de var lugnt för jag kunde inte tänka på annat än min hund...
Fick sån panik på eftermiddagen så jag bara måsta åka hem...
fast planerat var att jag skulle sova kvar där tills idag.
Tänkte Freja ska få följa med oxå.
Bra för henne och få se hur saker och ting fungerar i livet.
Nästa gång är det säkert hennes tur.

Solen skiner hur underbart som hellst här hemma=)
Älskar solen!!!!
Nu känns det som riktig vår.
Inge mer snö nu vill jag ha!!
Bara vår sen sommar!!!

Hoppas ni får en bra dag!
Kisses=)

2 kommentarer:

Anna Nilsson sa...

Nej, vad tråkigt! Hoppas att det går att lösa! :( Att hon kan bli bättre. Finns inget värre än att behöva åka till veterinären...Förstår att det är jobbigt för dig! Kramar

Anonym sa...

vad tråkgit! vad är det som är fel på Fiffi då? Hoppas det går att lösa då! Vart ska ni åka då förresten? du skrev "innan vi ska åka" nyfiken ;) kramar