söndag 6 april 2008

TV-mys

Nu är helgens timmar snart slut.
Bara en natt kvar mellan mig och praktiken nu...
lite nervös men samtidigt ska det bli spännande.
Tror det blir bra.

Helgen är nu över.
Tråkigt för jag vet inte när nästa soft helg inträffar.
Helgen har varit skönt ledig och mysig.

Har gjort klart allt här hemma inför en ny arbetsvecka nu.
Ska bänka mig framför tv:n med mys och gotta snart.
Tänkte titta på en film som börjar nu kl 9 på 3:an,
har sett den förr men den är så rolig så det blir en skön avslutning på helgen.

Arbeta inte ihjäl er i veckan nu...
Längtar efter en riktig sovmorgon...
Mysig söndagskväll på er=)
Puss å Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

tack gumman för din gulliga kommentar!!!! får se om jag är BM nör du ska ha barn då ;) hoppas allt är bra med dig, jag saknar dig!!!! PUSS!