söndag 20 april 2008

Lördagen

Igår var de lördag.
Jag jobbade först på morgonen -fm.
Sen när vi kom hem målade jag lite i badrummet.
Mimmi var iväg till G och fixade det sista på hennes bil, så nu ska vi bara ombesikta den.

Vi åkte till pappa igår.
Jag, Mimmi, Janne, Fffi och Freja.
När vi kom dit var inte pappa hemma så vi gick en promenad upp på Byberget.
De känns i kroppen idag....
världens sluttning.

På kvällen var vi till Hudik på folkan och dansade till Slipz.
Vilken kanon mysig kväll!!!
Älskar mina dansvänner!!!
Tråkigt när det är så långt emellan man får myra med sina underbara...
Hoppas vi ses snart!
Mest troligt om ca en månad.
De var mycket roligt folk där igår.
Inte alls för mycket folk heller som risken är stor att de blir med ett sånt band.

Idag är det kanon väder!!!!
Nu ska vi gå ut i solen=)
Kramar

1 kommentar:

Anna Nilsson sa...

Jo, den passade i vinge men nu tycker jag att den ser mer stilren ut. Ska ta bort extralysena också! Behöver ju inte dom på sommaren...Min räknare krånglar lite den också. Den räknar ju dom gånger jag kollar på min egen sida också, det är ju lite fel! Jag tror ju inte att det är så många som kollar min blogg direkt :)