tisdag 4 januari 2011

Tisdag - massa äventyr - med minst 100 mils avstånd!

Andra arbetsdagen denna vecka av tre, mycket nöjd över de valet! Första veckan 2011. Ovant med nytt år igen, allt går så himlans fort.

Känner mig rätt duktig över att ha lagat lite matlådor idag efter jobbet, bra initiativ av mig! Insåg att jag behöver mycket energi imorgon för att orka ha min egen energi uppe och vara hel. En arbetsdag, massa planering och bestyr, så en danskväll i Gävle som avsutas med mysnatt hemma hos fina Björklin, med massa underbara människor.
Så nu är det tvätt och plock -typ pack.. som gäller här hos mig. Svårt med kläder, som alltid. En hel helgs kläder ska jag ha, med möjlighet till tre danskvällar.. ojoj, inte lätt för fröken Rylander!

Hjärtat sitter på tåget norrut nu. Hon har startat sitt äventyr redan, själv har jag (som redan skrivits..) en arbetsdag kvar innan mitt äventyr denna vecka påbörjas. =)

Inser nu, eller det kom till mig sådär på riktigt nu... -att jag och Elin inte kommer ses denna helg. Ovant, mycket mycket ovant! Jag ska inte ens åka hem till Söderhamn som vanligt. Finns inte i mitt minne när vi inte tillbringade en helg tillsammans sist, måste vara väldigt längesen!

Många dagar nätter timmar stunder tills det blir vi nära..


Berättade för en kille på jobbet att jag skulle åka till Göteborg denna helg, de tyckte han var långt bort. Han frågade om sambon skulle med, att vi skulle åka. Jag berättade att hon skulle till Umeå. Då undrade han hur på riktigt osams vi var egentligen!!?? Som måsta vara minst 100 mil ifrån varandra under en långhelg!!
*ler* dom är bra på mitt jobb, mina grabbar! Gillar dom. Sådär enbart rak.


Nu tvättstugan =)

Inga kommentarer: