måndag 31 januari 2011

En apelsin eller ett glas vin.. båda delarna kanske

Syster fick jobba ikväll så vi hann inte med hårdagen som var planerat. Men vi hann få en stund tillsammans. Hon hjälpe mig med bilen som skulle flyttas. Galet tokmycket tack för hjälpen hjärtat!! Hade aldrig klarat det utan dig eller heller med någon annans hjälp, vi är bra nog bra vi!
Luncha tillsammans gjorde vi oxå innan hon åkte. Mår så bra av att ha min syster nära.
lugn
kärlek


Så nu har jag lagt i färg i mitt hår
Undrar om jag ska ta mig ett glas vin och fira att bilen iaf är lös från sitt fasta vintergrepp...
Å en apelsin är säkert bra mot förkylningen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

har hört att man blir snäll ovh vettig av apelsin

Em sa...

Som med pepparkakor, de blir man snälla av men för många då blir man menlös.
Svårt att hitta balansen, fylla på med vett men utan att bli menlös...