fredag 7 januari 2011

1 : Januari 5e Shake på Parken i Gävle

Trettonddagsaftons dans på Parken i Gävle till Shake med så enormt mycket underbara människor.

Så många på samma ställe, där jag var. Sånt värmer mitt hjärta och tillvaron i mitt liv lyftes till molnen. Dessutom en kväll fylld av härlig dans.


Jag och Henrik T anlände Åsa och Sus under tidiga kvällen. Mys och bäddning av madrasser till hela gänget fixades inför natten. Förberedelser av tjejerna inför kvällen, kortkort och en färgglad shorta -så fina mina tjejer!
Så kom baben Henrik och mös i soffan oxå. Vi gjorde alla sällskap till parken i Audin. Sen hämtades Cia på stationen senare, då hennes tåg var försenat.. Tåg tripp till Gävle från Göteborg, för att göra mig sällskap i bilen ner till henne dagen efter, underbara människa!

Vilken kväll det blev!!
Så månag på samma plats
Em fylld till bredden av kärlek
En saknades bara..
men visste hon hade det underbart i norr med vackra människor

2011 års första danskväll
Vilken början på året! Mums!


Slaskdansen tillsammans med underbara baben Henrik!
Vi är bra nog bra vi!!

Foto: Sven Jonsson

Inträde 160 kronor


Inga kommentarer: