lördag 13 februari 2010

Min fina bil... inte lika fin igårkväll... så som nu







Nog är den snyggare med extralysen fram!

Alla yrkesmän/kvinnor som kom till olyckan sa att personer som suttit i bilar som ser ut som våra efter en olycka, kliver inte ur bilen igen....
Så det var änglavakt något otroligt för oss sa dom.


Saknar redan min bil, men det finns massor med bilar.. visserligen inte min mer

Men idag är jag bara så enormt glad över mitt liv. Inser att det kan vara så kort. I min första chock i ambulansen då jag låg helt fastspänd med alla möjliga skydd och remmar, då jag började storgråta, en blandad känsla, lycka över att vi alla överlevt och var rätt okej, en glädje över att jag innan detta försökt fått de som jag älskar att förstå det, gjort mitt allt för att förmedla glädje till livet och kärlek till dessa människor, jag önskade att de den dag jag inte finns mer, så som det hade kunnat vara redan idag... att alla ni då vet det, att jag lever mitt liv för att ge er kärlek! I alla dessa tårar och snurrande tankar kom en skräck över mig oxå, insikten över vad som faktiskt egentligen hade hänt, och att utgången på denna tragedi var så enormt lyckad! Alla änglar fanns med oss igår, Tack!

Så enormt tacksam över mitt liv! Lev ditt liv, varje dag, så som om det vore din sista, det har jag gjort ett tag nu, och det var jag så glad över igår eftermiddag! Erövra kärleken varje dag, glädjs åt våra liv, de underbara människor som finns där, var tacksam över att just du så som jag får finnas i deras/era liv.


Tack för att jag får finnas för er och att jag får finas i era liv, att ni vill finnas för mig i mitt liv!


7 kommentarer:

Lotta sa...

Fy, det är verkligen så att man ryser....

Viola Rylander sa...

Jag hade inte någon aning om att du var med i olyckan !
Tänker på dej syrran !!
<3

Anonym sa...

Men vad i hela friden är det som har hänt!!!!???? Nu blir jag orolig!! Hur mår du vännen????

//Kramar Sara!!!

Martina sa...

Va skönt att det gick bra med dig. Skickar massor av kramar/ Martina

Kajsa sa...

Sjukt fint/bra skrivet!!! Man tackar verkligen gudarna när de går så väl vid sånna olyckor! Har själv vart med om liknande olycka... Kör försiktigt och ta hand om dig!
/Kajsa

Karolina sa...

Söta du .... är så glad att allt gick bra ..... huga huga .... även om inte det var tur det som hände - så var det ändå tur att det gick bra för dig *ryser*

Massa kramar!!

Em sa...

Tack för era tankar och ord! Det betyder enormt mycket för mig!
Kramar