fredag 19 februari 2010

Fredag

Det är liksom helgens början, om ett ex antal timmar så är det helg. Jag räknar från eftermiddagen någon gång. I helgen ska jag åka på dans. Knät gör ont så dansa vet jag inte hur mycket det blir av, men åka på dans ska jag göra i alla fall, verkar luta åt två danskvällar, ikväll och i morgon.

Innan det ska bli helg har jag en massa att göra idag, typiskt då att sätta sig med datorn innan man drar igång på riktigt. Får se hur mycket jag hinner, huvudsaken jag gör de viktiga sakerna. Så ska jag försöka fundera ut någon mat oxå, ska få middags sällskap idag innan det troligen blir dans. Hmm, undra vad man ska hitta på då...

Ska få besök i helgen, Peter kommer upp och gör mig lite sällskap=) Ska bli trevligt, siktar på dans, lite mat sen bara slappa med film. Bara en lugn helg!

Kommer inte träffa Elin i helgen, vilket gör mycket ont i mig just nu. Saknar henne och längtar efter hennes närhet som en tok! Hoppas det är bra att längta.... och sakna...!?


Älskar henne enormt mycket, så det är ju inte konstigt att dessa dagar ifrån varandra kan bli jobbiga. Vill bara få vara...

2 kommentarer:

Ninnie sa...

Lite mys ikväll kanske vi kan ordna... ;) Puss!

Em sa...

Det låter Underbart!! =) <3<3