söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag!


Alla hjärtans dag idag
Det är en dag som alltid berört mig mycket!
Samtidigt försöker jag nog se alla dagar på året som den d
agen man erövrar kärleken


2010 års alla hjärtans dag blev ovanlig..
En trasig mobil gjorde stor negativ inverkan
Ingen egen bra bil blev avgörande för mys i Skultuna
Nu en mysig hemma kväll med min älskade hund Fiffi =)




Jag Älskar henne något så enormt!
Hon är mitt hjärta, min kärlek i mitt liv




Det finns vissa personer man önskar ha vid sin sida alla dagar
.. i många dagar
... alltid!
Hon är en av mina dessa




De varmaste Em kramarna till alla er på denna speciella dag
Ni är många som värmer mitt hjärta
Det är ni som gör mitt liv


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är så glad för din skull att du har funnit kärleken!!

Kramar Sara!

Em sa...

Tack vännen! =)