torsdag 20 november 2008

Möhippa

I lördags var det ju möhippa jag var på
Vi hade det kanon kul!
Till min fördel däckade bruden redan halv 10..
efter hennes och min sveptävling
Jag vann tävlingen
.. lr var det hon.. eftersom hon däckade först..? :S
Vi var i en flottarkojja
Drack Glögg, vin, sprit.. mm jo fanns allt...
Åt kött som vi grillade inne i kojjan på en lägereld där
Köttet åt vi med en kanon god pastasallad! Å drack rödvin
Även jag drack vin.. lr de blev svepte..

Bruden kidnappade vi och hon hade inte en aning om vart hon var
Riktigt skoj!!
Den 20 December blir det fest igen
Det är då brölloppet går av stapeln=)

Ovant av mig att dricka
Men mådde faktiskt helt okej på söndagen

2 kommentarer:

Anonym sa...

gud vad roligt med möhippa! har du inga bilder att lägga ut? :) hoppas allt är bra! PUSS

Anonym sa...

Men Emmilie!! Har du druckit sprit?? Utan mig?! Okej, för den här gången :)

Vi läre ses snart, du, jag & Mia. Men jag kan tänka mig att det är fullt upp nu innan jul å så. Men nån timme ska vi väl kunna lösa.

Puss & kram Sara!