söndag 2 november 2008

Jobb...

Ja, ni som trodde att det räckte med jobb för mig... med så många jobb.
Ni och även jag hade fel.
Jag visste inte att man kunde ha så många jobb samtidigt
Å dessutom vara jagad med blåslampa av Arbetsförmedlingen!!

Jag har varit på Konsum i Järvsö och inventerat ikväll (en halva arbetsdag blev de :S)
Ska dit imorgon oxå

Sen har vi ju jour nu oxå, även där har vi jobbat mycket i helgen

Igår satt jag i kassan på A & H
Stängde för 4:e dagen på rad...

Imorgon ska jag få träffa min syster å mammsen
Vi ska dansträna
Min första träning på hela hösten!!!!
Ofattbart!!

Var till mormor idag=)
De var ett bra tag sen nu, känns riktigt bra att hon är så pass pigg efter smällen hon fick. Vilken rutkärring!! Hon säger att jag är lik henne... att jag ärvt massa av henne... vet inte riktigt vad hon menar :S

Nu ska jag lägga mig framför tv:n innan jag somnar!!

Puss å gonatt

Inga kommentarer: