onsdag 5 november 2008

Lite nöjd..

Nu börjar jag bli lite nöjd
Fick hjälp igår att flytta in mina utvalda möbler och möblera inne i mytt "nya" rum
Det blev inte som jag hade tänkt egentligen men det blev mycket bättre!!
Ska måla det sista fönstret en gång till sen kan jag sätta upp stänger och gardiner oxå. Håller på att måla elementen oxå, det ena ser ganska klart ut nu... så ett kvar bara sen kan vi sätta tillbaka dom oxå.
Men innanfönstren ska målas oxå :S
Jaja
Men nu är ja iaf mycket mer nöjd än igår på em. Å de e mycket bra!
Jag avslutatde kvällen med att titta på Dirty Dancing inne på min tv i mitt "nya" rum. Älskar bara den filmen!!!!

Ska dona lite nu, duscha tvätta å så men ta de lugnt för jag har sovmorgon idag=)
Börjar på Albert och Herrbert kvart i 11=) Å jag har redan ätit frukost;)

Ha en bra dag
Kramar

1 kommentar:

Anna Nilsson sa...

Ja, visst är den filmen bra! :) Har nog sett den typ hundra ggr eller nåt :) Bra att du äntligen börjar få lite mer ordning på rummet, känns det lite mer som ditt också :)