lördag 8 november 2008

Lördag

Tänk att det är den 8:e november
Känns mycket konstigt tycker jag
Men skönt att en "vinter" månad äntligen är över, oktober
Fortsätter det i den här takten är november snart över oxå
Skönt för då är våren snart här igen
Yippiiiiiii!!!

Hra lagt om däcken på min bil nu
lillebror Nisse fick hjälpa mig med några av mina bultar som satt så inåt helvete hårt!
Men nu sitter det vinterdäck på med rostiga plåtisar :/
Jaja.. ska besikta den först innan jag bestämmer om det blit alu på vinterdäcken
Bilen har stått några dagar nu och batteriet var helt slut=(
Brorsan skulle hjälpa mig sätta på stora laddaren
Vi hittade inget batteri i min bil
Schystaste komentaren av bror:
"Klart du inte har nå batteri i bilen när det inte finns nå batteri i den..!"
Å de var ju verkligen sant.. men vi hittade iaf vart vi skulle sätta laddkablarna..
Har ev en ny bil på gång oxå så jag ska se vad som blir påkostat på nuvarande audin


Ikväll blir det Hudik och folkan
Date spelar, dom är riktigt bra
Dansen är förskjuten så det är mellan 22-02 ikväll
Lite drygt sent men det kommer bli skoj=)

Har lagt i en tvätt i maskin..

Nu ska ja se vad som blir gjort
av alla mina saker på listan..

1 kommentar:

Anonym sa...

klart att hjulbultarna satt bra,det fuskar jag inte med;),man får ta i lite extra bara, kör försikigt nu/kram