torsdag 21 februari 2008

Torsdag=hemstudier.


God morgon.

Idag är det torsdag och det betyder oftast hemstudier.

Jag har satt ett krav på mig idag att jag ska göra klart minst ett arbete och skicka in under den här dagen. Lika i morgon. Måste sätta lite press på mig nu. Väntar fortfarande på svar från min lärare ang betyg på mina uppgifter.... lång väntan...

Igår kväll var jag till Bollnäs och träffade mina goa vänner på dansträningen.
Sigge och Susanna ni är för goa. Vilka härliga brudar! Så fick jag ju träffa min drygooaste vän Erik! Vi har alltid lika roligt på dansgolvet=)

Nu ska jag plugga en stund sen ska vovvarna få gå på en prommis.

På em ska jag till Bollnäs och jobba en sväng.

Ikväll ska Janne och Digger sova hos mig. Digger är Frejas idol men Fiffi är inte alls så förtjust i honom. Hon tycker han kan hålla sig hemma hos sig och inte komma till henne och störa.

Ja ni vet sura tjejer.... ;)


Kramar så länge

Inga kommentarer: