torsdag 28 februari 2008

Packa!

Har nyss kommit till Arbrå. Sov i Järvsö inatt oxå. Jag och Freja ska vara här och dona idag.
Det har varit mycket pluggande den här vecka, därför har jag inte haft tid att skriva=( Jag och Jessica har gjort gruppuppgifterna i Psykiatrin. Vi har varit jätte duktiga! Trivs jätte bra att jobba med henne!
Planen för denna dag är: först frukost, the vattnet är påsatt. Klockan nio öppnar Thalins då ska jag dit en sväng och kika, det är 50% på alla käder och skor där idag. Köpte ett par kängor på 40% igår. Sen ska jag kolla över här och fortsätta packa, tvätta lite oxå. Ska packa lite kartonger och åka till far mitt på dagen hade jag tänkt. Lisa är där så Freja och hon får leka lite så kanske jag blir bjuden på fika av Farmor=) På em ska jag in till Bollnäs och göra en motortvätt på min bil, fick en 2 på besiktningen om oljeläckage. Hoppas det är fixat nu. Ska besikta om den imorgon.
Ja det var min dag. All överbliven tid kommer gå åt att packa....

Jag och Susanna hade en mysig Lunch igår. Det måste vi göra om! Du är en underbart trevlig tjej!

Blev mycket glad igår=) Fick svar på några uppgifter jag har väntat på från min lärare. Blev mycket glad över resultatet och betygen=)

Ha en trevlig torsdag! Här kommer det bli härligt väder, solen är på väg fram!
Puss å Kram

Inga kommentarer: