söndag 24 februari 2008

Söndagsmorgon

Har nyss klivit upp. Ska ta min stora tvättkorg och gå ut till tvättstugan. Hundarna och jag har redan varit ut. Freja gnager märgben som hon har fått av grannen Erika. Bortskämd!
Igår skulle vi ju packa med stort P! Men nja... Vi bjöd över Erika och Micke på kaffe, dom kom vid 12. Problemet var att Micke kom på att Baielys i kaffe är super gott! Så jag hade två olika flaskor och han gick hem efter deras.... sen hade vi fikat klart vid halv fem tror jag.... Då skulle vi börja göra iordning middag/lunch ja mat. Men fick ett mess av Erika att vi var bjuden på Tacos om vi ville senare på kvällen=) Absolut! Vid åtta var det mat. Sen melodifestivalen. Jag har No Komments på det programmet... Efter det tittade vi på en jätte bra film på 4:an. The Pacifier. Rekomenderar! Vin Diesel är ju bara såå snygg och sexig!
Nu har min kära syster klivit upp och dukat fram frukost år oss=) Älskar henne!

Ha en bra söndag!
Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman :) Roligt att läsa om din vardag :) Du måste lägga in lite bilder på Freja tycker jag dock ;) hihi. pusss!