onsdag 20 februari 2008

Det här med Blogg.

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och skaffat en egen blogg.

Jag har länge varit en trogen läsare till många bloggar och det fascinerar mig att läsa.

Jag gillar även att skriva så det här borde tillfredställa mina behov på den fronten.

Stavar kanske inte som en kung men det är inte orden som har betydelse utan ordens betydelse jag vill komma åt...

Jag vill gärna dela erfarenheter med andra och många människor.

Jag har mycket i luften samtidigt så det märks hur flitig jag kommer vara i mitt skrivande...

sen är ju frågan om någon sedan läser det jag skrivit...

Nu har jag iaf kommit igång;)


Ska gå på en prommis med mina vovvar nu innan det bär av till stor stan Bollnäs på lite dansträning ikväll.


Jag pluggar för tillfället och idag började vi en ny kurs, psykiatri.

Inte att leka med den kursplanen....

Väntar på en massa svar på uppgifter och uppsatser jag skickat in till vår lärare, en oändlig väntan på betyg eller om jag kanske måste göra om något... Hoppas det går bra!!


Kramar på er så länge!



1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman! roligt att du skaffat blogg, då kan jag hänga med i din vardag! NU har jag oxå skaffat en blogg ;) kramis!