fredag 22 februari 2008

Fredagsmorgon...



Jag började dagen med en liten promenad med Freja och Digger. Vi följde husse till bussen.

Idag.
Jag ska äta frulle. Mint the med smörgås.
Klockan tio ska jag vara på AF och träffa någon Lena, vi ska prata om min framtida ekonomi. Känns inte roligt men skönt när jag får reda på hur det blir iaf.
Jag ska upp till urskogen och träffa Johanna, en el-överkänslig kvinna som jag är kontaktperson åt. Det blir vell the och en massa roliga samtal.
Jag ska sen hämta brorsan på skolan hav fyra. Vi ska åka till enånger, till vår älskade syster. Mimmi ska klippa brorsan (Niclas) sen ska mamma hämta honom där och Mimmi ska följa med mig hem! Vi ska lämna min bil hos hennes pojkvän i helgen, fick 2:or på besiktningen som han ska kolla på.
Fullt upp idag. Min bil kommer nog vara trött ikväll och dieseltanken tom...
Jag skulle ha städat den oxå, hade tänkt gjort det nu på morgonen men det blåser så fruktansvärt kallt här! Burrrr.

I helgen är det min och Mimmis helg!!! Vi ska packa en massa saker men framförallt umgås bara vi två! Längtar!! Det blir sägert go mat och kanske nån film, sen ska vi nog klämma in en solning oxå... det var såå längesen.


Hoppas ni oxå får en lika mysig helg som mig!!
Kramar på er

Inga kommentarer: