onsdag 29 december 2010

Sista veckan 2010

Den blev inte som tänkt för Em
Men nu börjar den kännas bra igen =)
Vill ha ett bra avslut på ett bra år


Idag har vi bestämt oss för en lägenhet i Ljusdal. Hela lägehneten ska bli omtapetserad, så vi fick välja och bestämma nya tapeter till alla rum. Nice!
Känns sådär att byta bort den här fina lägenheten i Delsbo, som ligger i ett väldigt fint område. Det känns här som att man bor som i radhus.
Byta bort det mot ett stort, rätt opersonligt område, med lika opersonliga lägenheter.
Men med nya tapeter, cykelavstånd för mig till jobbet och gångavstånd för lillebror till skolan känns det rätt okej.

Saker börjar falla på plats
En vardag i 'normal' -form nalkas för mig
Insåg idag att jag hinner lägga tid på mig själv under vardagskvällarna oxå, så som idag då det blev nyfärgat hår =)
Gillar min kommande vardag
Känns bra att dela boende med en underbar lillebror dessutom!

Nu är det film på tvn, oxå nåt nytt för mig. Tv/film kvällar
Den Gröna Milen!


Kramar fina ni!

Inga kommentarer: