lördag 11 december 2010

Elfte december detta år är det en lördag

Borde ligga i sängen. Har med sällskap av nya boken försökt varava ner en stund i soffan. Men enormt svårt då känner att jag har så mycket 'små'-saker jag borde göra. Så boken ligger nu ensam och väntar, ropandes efter mig, i soffan.
Har gjort iordning köttfärsbiff's-smeten, varit ner till tvättstugan och kolla om någon maskin är ledig, gjort en grovstädning i bilen, börjat med disken. Ska slänga in täcket som ligger i bilen i tvättmaskinen, ta ur det sista ur bilen, steka färsbiffarna med tillbehörande sås och kokt potatis. Borde oxå ta upp massa påsar till vindsförrådet, saker som E nu har sorterat ur våra garderober för att vi ska få lite mer plats och kunna göra bättre ordning.

Planen för kvällen är att nu återställa någon form av balans i kroppen, så uppladdningen kan börja inför en danskväll. Kroppen skriker nej och stanna hemma, vill inte åka en massa mil i bil, men säjer ja ja ja till dans. Svår ekvation.

Vi hade en helt underbart bra kväll igår här i Söderhamn. Dans till kanon Zlips. Människor kom från när och fjärran till vårt lilla Söderhamn. Fån Umeå, Östersund, Sundsvall, Hudiksvall, Bollnäs, Gävle, Västerås och ja en helmassa fler ställen, galet! Sånt gör en så himla glad, när folk kommer till oss på så sätt =)
Sist var det en guldsjäl som kom upp ända från Göteborg... *kärlek*

Nej, nu ett ryck!
Helt sjukt att jag ens kom upp ur sängen idag. Kroppen gör ont precis överallt..

Hjärtat är så duktig och jobbar idag, trots att även hon nu blivit smittad.. av mig.

Inga kommentarer: