onsdag 15 april 2009

Träning och Ljusparty

Jag var duktig å gymmade igår.
Varför jag vet att jag var duktig idag... Jo, för att jag har träningsvärk i magen. Å de e ju kanon!!=) Förhoppningsvis blir det gym idag efter jobbet sen blir det dansträning. På lunchen måste det bli en promenad oxå eftersom Freja är med mig idag. Å rester av gårdagens lunch blir dagens lunch oxå, Sallad från Take Off, Mums! Känns rätt okej tycker jag=)

Igår var jag till söte Sara S i Bollnäs på ljusparty. Gott fika å massa fina å gott doftande ljus! Köpte votivljus i fyra olika dofter, de är mina favorit ljus=) tack Sara för en mysig kväll. Tråkigt för jag hade så ont i huvudet bara... Men ibland måste man bita ihop och bara stöta bort smärtan för att få ha det trevligt.

Jo, Drottningen av Storgatan ;) Det är så sant!!!=)

Ha en trevlig onsdag!
Kramar

2 kommentarer:

Anna Nilsson sa...

Jo, det var ganska många :) Tror det var bara en av de som lämnade en kommentar! :) Härligt med träning, själv orkar jag knappt röra mig ;)

Anna Nilsson sa...

Bara tagit fjädrarna, dämpare ska han ta senare om orken finns ;)