lördag 4 april 2009

Bra sugen!!

Sitter på jobbet å kikar lite på nätet

Det märks på annonsmarknaderna ex Blocket.se att det är vår känslor i luften. Massor med snygga fälgar börjar komma ut på annons. När ägarna köper nya fölgar till våren och kommande sommar slänger de ut de begagnade på annons. Jag ska ju köpa nya till min bil här under våren. Men är fortfarande inte helt klar med vad det ska bli ännu... Mest troligen helt nya med nya däck, men vet inte vilken modell jag vill ha än.. Har ju några önskemål men är riktigt kräsen oxå =P

En till sak som märks på annons sidan är alla motorcyklar som kommer ut. Å jag vill ju ha en ny sån oxå!! Min ska bort innan sommaren. Trodde inte jag ville ha en ny men nu vill jag verkligen det! Är det den underbara våren som sätter igång dessa känslor även på mig...?!! Vill ha!!

Det är Underbart vårväder ute idag!!!!
Kramar

Inga kommentarer: