fredag 24 april 2009

Fredag

Nu ska jag åka och göra veckans sista städpass - skönt!!

Men ska jobba på Albert & Herrbert i helgen så ledig blir jag inte....

På lördag blir det byafest med Taccos och dans till Roosarna i Bogårdens föreningshus. Jag å pappa ska dit, å träffa en massa bybor från vår utomskogs byar=)

På söndag är det födelsedagsfika för farmor. Men då jobbar jag så de får dom nog fixa själv... Kanske kan hoppas på en tårtbit när jag kommer hem från jobbet =P

Ha en bra dag!
Kramar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var så himla kul att se dig idag. Stor kram från mig!

Viveca

Em sa...

Detsamma vännen!
Kramar på dig gumman!!

Anna Nilsson sa...

Ja, det var ju ett rent sammanträffande att vi såg husvagnen. Vi såg även Gert och Robert en bit längre ner efter vägen. De satt vid en busshållplats och vilade :) Tack, gillar den tröjan! :)