torsdag 26 juni 2008

Ska försöka fixa nån bild... *ler*

Ikväll blir de dans uppe i Sundsvall.
Hoppas på en kanon kväll ;)

Kör inte bil för fort förbi hastighetskamerorna!!!!!
Fick hem värsta brevet idag: RIKSPOLISSTYRELSEN....
Ohhh holy shiit!!!
Jag hade kört för fort med min bil stod de.
Fast de är så att ja står som ägare på min systers bil...
Ett fint kort var knäpt på henne i solbrillor ;)
Under var de ett kort från mitt körkort på mig och dom hade identifierat oss som mig...
Är vi verkligen så lika varandra!!!???
Tråkigt iaf, hon hade kört 100 på 90 väg i Vallsta..
Fy henne! De kostar henne 1500 kronor.
Stackare... men men.
Ja har inget sagt henne än.. vet inte om ja ska göra de ikväll.. vill inte förstöra hennes/våran kväll... vilket dilemma...

Kör försiktigt!!!
Kramar på er

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag har inga planer på att återvända så länge det bara finns ett hål i toalettgolvet. Stackars syster din! Hoppas att hon inte läser din blogg bara :/ Aldrig roligt att få böter. Har jag oxå fått, för fortkörning de oxå. Ha så kul ikväll!!! Kramar Sara!!

Anonym sa...

Knäpp fort!!!!

Anonym sa...

En kompis till mig tycker att vi är lik varandra :) Kram Sara!!!

Anonym sa...

Oj vad dyrt det är att få böter om man kör för fort! Jag tycker att ni är jätte lika varandra :) kramis