onsdag 11 juni 2008

Jobb - skola - jobb...

Idag jobbar jag i Bollnäs hela dagen och natten... ska till skolan och göra en (lr rättare sagt 3) redovisningar imorgon på förmiddagen... sen ska ja hit och jobba igen. till fem... halv sju ska jag vara i Ljusdal och vara med på en beställning... på fredag ska jag upp till Ljusdal igen och vara med på en beställning... sen skulle jag inplanerat åka upp till J i skogen... på eftermiddagen på fredag går ja på jouren... i en vecka framåt. så ska ja plugga oxå...

Hmm..
Ja de var ju bara tre dagar...
Snart ska vi få kväller iaf.
GoNatt å SovGott=)
Konstigt att inte få sova i dina armar... inte ens i min egen säng. just; på söndag ska ja hit å jobba igen...

Kramar...

1 kommentar:

Anna Nilsson sa...

Jag fick inga 2:or på bilen :) Det jag fick var en etta på lysena vid nummerplåten och "bra att veta" på rosten. Så jag behöver inte åka dit nå mer förrän nästa år.

Ja, tiden går fort! :)