onsdag 18 juni 2008

Dagarna går..

Himmel vad fort tiden går!
Onsdagkväll och snart helg.
Imorse när jag vaknade visste ja varken ut eller in... ja visste att jag skulle jobba. Men sen då?! De tog mig några minuter att komma på vad ja skulle göra denna dag. Jag skulle iaf vara på Fonus kontoret i Ljusdal idag.
Jag har för många olika ställen som ja jobbar på just nu...
De är illa när man vaknar på morgonen och verkligen måste fundera vad dagen skulle innehålla...
Igår jobbade ja åt FTMR och städade på en gård.
Helt okej att hitta på nåt annat mitt i allt... blev erbjuden städjobb oxå på A&H i Bollnäs. Visst de skulle säkert funka min smak ett tag men med min tidsplan... Nej, de funkade inte...

Igår var det dans i Nor till Nova.
En helt okej kväll.
Fick en otroligt mysig fox med en riktig sötnos;)

Imorgon blir de nya tag.
Jobb åt F på morgonen sen direkt till boendet och ett pass på lite mer än 24 timmar.
Då är de ju Midsommarafton!!
På vägen hem från Bollnäs då ska ja upp till J i skogen.
Oj oj oj... lite mycket. Men de funkar säkert;)
Fredagkväll tillbringas hos min far. De blir mysigt!!

Time to go tooo bed...
Kramar på er
& ha en skön Midsommarhelg

1 kommentar:

Anonym sa...

Glad Midsommar goa Emmelie och lycka till med jobben(a)..
Kramar// Magnus