lördag 28 juni 2008

Jobbar

Nu är det bara ett fåtal timmar kvar innan vi får göra kväller och gå å sussa
De är lugnt nu så ska ta fram mina böcker å se om ja klarar av att plugga lite
Vore himla bra!

Älskade M kom upp till Bollnäs med sin sommarpackning idag
Börjar jobba på måndag
Troligen ska ja hinna träffa henne en stund imorgon efter jobbet=)
SAKNAR!!!

Hoppas ni alla har en roligare kväll än jag (inte för att ja har de direkt tråkigt..)
Men att ni slipper jobba i alla fall
Ni kanske tillbringar den på crousingen i Gnarp ;)

Kramar på er

3 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar din goa famn nu när jag kryper ner i sängen, längtar tills i morgon kväll när du är hemma igen. Kramar, Din Janne

Anonym sa...

God morgon!! Ja, jag vet inte varför hon tyckte att vi var lik varandra. Vi satt och kollade på kort på min data och då dök du upp på en bild och då sa hon att vi var lika varandra. Men de är inget jag ligger och grinar över på nätterna :) Snarare tvärtom :) Hua, nu ska jag iväg å jobba. Gjorde ett 24-timmars pass igår och idag blir de ett 14-timmars. Tjing tjing - säger de i kassan :) Fick min första månadslön igår oxå :) Kändes fin fint! Sköt om dig gums!! Kramar Sara!

Anonym sa...

Men bild då!!!!!!!! :) Kramar Sara!