torsdag 6 augusti 2009

Torsdagskväll

Håller på och testar kläder inför kvällens dans nu hos mor
Å ni vet ju hur de kan gå..
Eller hur Åsa & Sus=P
Men idag gick det hur enkelt som hellst, ingen ångest alls!
Det är mycket som ligger mig på plus sidan idag..
Kollat på lägenheter och hittan nån som föll mig riktigt bra i smaken=)
Skattepengarna har trillat in på kontot, en stor lättnad!
Vågen vägde mig lägre än på många år nu.. vet inte alls hur det har gått till!!
Ska på Dans!
Det är en bra dag idag!
Förutom ett telefonsamtal som jag gärna hade varit utan.. men det kommer vell ordna sig oxå

Nu dans=)
I Sundsvall på Kovland till Shake
Loveley!! Men kommer sakna mina tjejer som tusan där..=(
Men Fredrik får ta hant om mig så jag får vara bara en tjejen ikväll;)

Ha en bra fortsatt bra!
Puss

4 kommentarer:

Sofie sa...

vad skönt att du mår så bra gumman!! Pusss

åsa sa...

äh, dans å dans.. sånt skiter man väl i! :P Hoppas du får en tokbra kväll tjejen! puss å kram!

Anonym sa...

Vad kul att du lyckats hitta en lägenhet som passade! :) Hoppas du hade kul på dansen ändå ;) Kram

//Anna

Em sa...

Vågen är min vän tydligen dessa dagar.. =)
Jo, Åsa sånt skiter man ju i! =) Fick det kanon men saknade dig!
Jag har tackat ja till en lägenhet så vi får se om jag får den, och hoppas det kommer bli bra!

Tack för alla mysiga kommentarer=)
Puss