tisdag 25 augusti 2009

Sista natten..

Ikväll blir det troligen en tidig kväll
Antagligen oxå en natt med sömn
Skönt att få avsluta med ett sånt pass
Avsluta sommaren med 2 dygn..
Då känns det bra med en lugn natt!

Imorgon blir det antagligen inköp av en ny soffa
En ny till min lilla lägenhet
Ska hämta lite saker hemma oxå
Så kanske en natt i den nya lägenheten imorgon
Annars får jag sova hos mor några nätter till om jag vill
Mys de oxå=)

Sen blir det dans
Planerna är torsdag och fredag
Men om jag vill kan ja även dansa lördag och söndag=P

Det lutar mot en lyckad vecka
Mycket som händer, stora förhoppningar=)
Det kommer bli riktigt bra med lägenheten, helt övertygad!

Just nu är mina vänner å myser på Nor
De känns vell sådär... =P
Men jag jobbar idag istället så jag kan köpa soffa imorgon=)

Dansberoende...!!
Jag?!!

GoNatt
Puss=)

Inga kommentarer: