lördag 29 augusti 2009

Nordsjö!

Det är vackert!
Jag älskar vårat Nordsjö!
Finns ingen plats på jorden som kan ge mig så mycket energi som att få vara nere vid sjön å bara få vara!
Sen finns det nog ingen annan plats som kan tömma mig så enormt på energi heller så som vår gård här hemma....
Livets våg balanserar

Det finns mycket tankar och funderingar inom mig just nu
Då är det så viktigt at jag får se vart det är jag lever och finns
At åter bli påmind om mig...
Vilken tillhörighet jag har till mitt liv
Vad det är som gör livet värt för mig att leva
Å de insikterna ser jag lättast på min plats nere vid sjön i mitt Nordsjö...

Har myst med hundarna som är i Järvsö idag oxå
Saknar dom men dom har det absolut bäst där just nu

Nu ska vi snart äta god middag här hemma
Familjemiddag=)
Sen blir det nog en upplyst kväll...
Endra i Delsbo eller andra delar av vårt vackra Hälsingland
Beror på vilken frestelse jag faller för... vilket av dessa erbjudanden jag ska tillämpa
Eller om jag bara ska skita i allt å fortsätta bara vara idag..=)

Vackert!

Puss på er=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänker på Dig!

Kramar
Din för alltid