torsdag 9 juli 2009

Veckans dans

Har fått avnjutit 2 underbara danskvällar denna vecka
Helmysiga stunder med underbara människor
Tokroligt och tokmysigt!!
Som Susanna skulle ha sagt;)
men hon saknas mig...
Ingen mysig Sus-dans på länge nu..
Men har fått mysigt otroligt mycket med andra istället=)

Perikles på Älvstagården i Nor på tisdagen
Blender på Rahms-loge i Forsa
Underbart!!!

Resten av veckan blir det bara jobb
Så dansen får fortsätta nästa vecka
Längtar=)

Nu har vi avnjutit mysig god middag här hemma i Nordsjö
Jag har druckigt två glas vitt vin
De ni=P

1 kommentar:

susanna sa...

oj, de där kändes i magen! tack.. jag har försökt att inte tänka på allt jag missat denna vecka.. mer försökt tänka på de jag har här.. och de har inte varit dumt det heller. kommer kanske hem idag..
puss