tisdag 14 juli 2009

Bilen mellan regn-skurarna!!

Nu har jag tvättat bilen och waxat den med polich wax
Är typ helt dy-blöt i svett!
Det är så konstigt varmt ute idag
Så undra hur det kommer gå med dans ikväll..
Skapligt svettigt kan jag enbart ana..

Känns riktigt härligt att äntligen lagt ner dessa timmar på bilen nu! Har bara väntat på en dag som jag varit ledig och de varken regnat eller varit sol. Så idag har varit en perfekt bil-dag. Nog för att det har fått blivit en lunch-paus mitt i på grund av en stört-regn-skur..

Ska gå ut och fortsätta nu=) Blir ett lager med enbart wax och så ska jag fixa de svarta listerna oxå=) Å rutorna invändigt.. Sen måste jag ta dammsugaren någon dag! ..men inte idag!

Puss

1 kommentar:

Anna Nilsson sa...

Tack! Tycker om att hålla på å ändra lite hela tiden och nu ville jag ha det lite mer stilrent. Blev riktigt nöjd :)