onsdag 15 oktober 2008

Semester..

Jo de är klart S att jag gärna skulle vilja vara ledig... De vore underbart! Men jag måste ta på mig att jobba för att få in pengar så jag klarar mig... men jobbar man på så här i några veckor så måste man kunna få vara lite ledig vissa dagar sen..

I helgen blir det en liten semester=)
Jag jobbar bara fredagmorgon sen kommer älskade ängeln upp från Avesta. Umgås på dan troligen medans jag packar lite..
För på em ska jag åka till Stockholm då!! Hihi! Är medbjuden på seminarium i Globen=) har fått en biljett gratis(!) och även övernattning är fixat gratis!!
Update om det kommer lovar jag!
Sen är ängeln kvar och sover hos mig tills på måndag(även då är jag ledig, hoppas jag!) då ska vi få umgås!
Vi ska nog fixa allt i mitt rum då tror jag, så jag kan flytta in dit då=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jobba inte ihjäl dig tills du ska vara ledig då så att du inte är halvt dö när du äntligen får vara ledig.

Nu kan jag faktiskt de där med att föra över låtarna till mobilen :) Haft den bästa utav lärare ;)

Sköt om dig sötis!!
Puss & kram Sara!!

Anna Nilsson sa...

Tack! =) Hoppas du får det bra nu i helgen då. Kan ju vara skönt att komma bort lite och tänka på annat =) Kram