torsdag 16 oktober 2008

Många timmar

När jag slutade kl 14 uppe i Ljusdal igår, hade jag redan gjort 40 timmar.
Alltså arbetat 40 timmar för betalning... idag har jag plussat på med 10 till..
Igår var det bara onsdag och idag äre torsdag ju..
Har jobbat på tre olika arbeten idag.
Lr i och för sig, två arbetsplatser men tre olika yrken och betalare.
Städa på Albert och Herrbert
Lära mig kassan på Albert och Herrbert
Fonus i Bollnäs

Ska bli skönt att åka bort i helgen!!

Nu ska jag dona lite medans tvätten blir klar
Vill göra lite i rummet.. de har inte hänt något på hur länge som hellst där...
Sen ska jag nog åka till Sys, med lite av hennes däck
Så kanske hon kan klippa mig lite

Kramar på er=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det är nån jävla idiot som påstår att jag inte är trevlig. Eller så här stod de i en kommentar: "Tänk om du kunde vara lika trevlig i verkligheten som du verkar vara i bloggen". Jag blev skit ledsen. Var så dum så jag raderade kommentaren. Hade jag sparat den så hade jag kunnat söka på IP nr och på de sättet fått reda på vem de var som skrev så. Och hur ska jag kunna veta vem jag "är otrevlig" mot om personen inte ger sig till känna??? Gaaah!!! Jag blir så arg & ledsen!

Vart ska du i helgen då om jag får fråga?? Själv så ska jag jobba. Usch! Känner inte alls för de.
Ha de så bra i helgen då gums!!
Puss & kram Sara!!!