tisdag 18 maj 2010

Dans i söndags

I söndags var vi till Gävle och dansade ut den långa inne säsongen. Vi avslutade den på Estraden i Gävle med härlig dans till Blender. En kväll fylld med de personer jag håller absolut varmast om hjärtat, naturligtvis kan man inte ha alla samlade... men de mina var många där, vilket gjorde hela min kväll, att få ha alla dessa underbara älskade personer i min närhet. Jag bara älskar den känslan, bara veta att de är där...
På fredag ska vi eventuellt och mycket troligt dansa in den underbara, nu kommen, ute säsongen, en dans sommar 2010 nalkas med våra härliga logdanser.. i detta vackra Hälsingeland, å naturligtvis kommer vi även söka oss utanför dess gränser=)
Dans till Blender på fredag i Jättendal och tisdag på Nor, underbara sommar!




Mimmi och Magnus
Underbar mys!!


Inga kommentarer: