fredag 16 april 2010

Ennu en galen danshelg ligger för mina fötter

Bilen är urplockad och tankad. Ska nu packa väskan med en massa kläder avsedda för dans, en hel helg, två danskvällar och två hela dagar full av danskurs.

Nästan avis på mig själv för hur galet förspänt mitt liv är just nu, känner mig grymt bortskämd. Jag har en helt underbar flickvän, fått jobbat här i veckan, får åka på danskurs en hel helg i Arboga med dessa härliga dansare, mina vänner, Fiffi har det bra hos mormor Vårsolen värmer nu min nacke när jag sitter i den nya soffan, äntligen en ny fin soffa hem till hjärtat. Älskar vårsolen!

Nu måste jag packa min väska innan Jimmy kommer, så blir det lunch på stan med älsklingen sen bär det av mot helgens äventyr=) Plocka upp Lotta och Ulrika efter vägen oxå, vilken dag!


Danskläder till 2 kvällar
Danskläder till 2 dagars kurs
Typ hygien
Så var ju det där med dansskor...
Barfota alla dessa timmar gillar nog inte mina fötter men tyvärr kommer nog det bli så, mest troligt, men jag har två par som ska få följa med iaf, två par nya fina dansskor



Hoppas ni får en trevlig helg!
För de ska jag minst sagt ha!! =)


Inga kommentarer: